
Informacje
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”) oraz w związku, z tym, że jest Pani/Pan naszym klientem/kontrahentem, chcielibyśmy przekazać Pani/Panu kilka ważnych informacji.
1. KTO JEST ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH? KONTAKT DO INSPEKTORA OCHRONY DANYCH?
Administratorem Danych Osobowych jest SEOYON E-HWA AUTOMOTIVE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, REGON: 242987065, NIP: 5482660446, KRS: 0000427412, ul. CIESZYŃSKA, nr 1 D, BAŻANOWICE, kod 43-440 GOLESZÓW. Może się Pani/Pan kontaktować się również z naszym Inspektorem Ochrony Danych: tel.: 512 263 577, e-mail: iod@seoyoneh.pl
2. JAKA JEST PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA PANI/PANA DANYCH? DLACZEGO PRZETWARZAMY PANI/PANA DANE?
W zakresie prowadzonej przez nas działalności przetwarzamy Pani/Pana dane, ponieważ:
a) jest to niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań związanych z zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz ewentualnym ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, wynikłych na tle stosowania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
b) jest to również niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj wynikających z Podstawą prawną jest także:
Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000 z późn. zm.);
Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2017.1221 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 018.1025 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.2018.395 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa Dz.U.2018.800 z późn. zm.);
Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U.2018.1360 z późn. zm.).
c) Wykorzystanie Państwa danych osobowych do celów marketingowych odbywa się na podstawie wcześniej wyrażonej zgody z Państwa strony.
3. KTO MOŻE BYĆ ODBIORCĄ PANI/PANA DANYCH?
Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być nasi pracownicy, podmioty z nami współpracujące, takie, jak np.: ochrona, księgowość podmioty realizujące wysyłki, operatorzy pocztowi, banki, dostawcy usług IT, tłumacze, podmioty z nami powiązane, organy administracyjne.
4. CZY BĘDZIEMY PRZEKAZYWAĆ PANI/PANA DANE POZA OBSZAR EOG?
Państwa dane będą przekazywane do krajów spoza Unii Europejskiej w ramach korzystania z usług elektronicznych świadczonych przez Google Inc.
5. JAK DŁUGO BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ PANI/PANA DANE?
Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas trwania umowy, a po rozwiązaniu umowy przez czas niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego wynikającego w szczególności, z ustawy o rachunkowości, prawa podatkowego. Dane przetwarzane na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, będą przetwarzane do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu.
Dane przetwarzane na podstawie wcześniej wyrażonej zgody będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody lub przez kolejnych 6 lat od zakończenia roku w którym dane zostały zebrane.
6. JAKIE PRAWA ZWIĄZANE Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH PANI/PANU PRZYSŁUGUJĄ?
Ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych. Może Pani/Pan również zgłosić sprzeciw w dowolnym momencie, z przyczyn wskazanych w art. 21 RODO. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych przez Administratora.
Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji i nie stosujemy profilowania w odniesieniu do Pani/Pana danych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz jest warunkiem zawarcia umowy, natomiast ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia lub wykonania umowy.
7. PLIKI COOKIE I ANALITYKA INTERNETOWA
Podczas odwiedzania naszych Witryn odnotowujemy pewne informacje, które są anonimowymi informacjami i nie ujawniają Państwa tożsamości. Mówimy o następujących rodzajach informacji:
- żądana nazwa domeny;
- nazwa dostawcy usług internetowych jest czasami przechwytywana w zależności od
- konfiguracji połączenia z Internetem;
- data i godzina wizyty na stronie internetowej;
- długość sesji;
- ile razy korzystają Państwo z naszej witryny w dowolnym miesiącu;
- adres URL pliku, który jest przeglądany i informacja z nim związana;
- strona internetowa, która odesłała Państwa do naszych Witryn;
- system operacyjny, z którego korzysta Państwa komputer.
Polityka środowiskowa oraz polityka bezpieczeństwa pracy wraz z wyznaczonymi celami i programem środowiskowym są dostępne dla stron zainteresowanych w siedzibie firmy w Bażanowicach.